-

about the life right now is the worst it can then be good again? I love you and hope you will rest in peace but I want you to be here with me again today!

Publicerad 2010-04-05 19:10:31 i Skoldagar (7:an)



Jag älskar dig mer än vad vatten och jord mer än blommor och blad men ändå fast jag bad och jag än idag ber så försvann du... jag älskar dig och vill att du ska vara här precis breddvid mig... jag kommer aldrig bli mig lik och jag lovar dig en sak att jag aldrig kommer glömma dig!



I love you and hope you will rest in peace.. but I want you to be here with me again today!



Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2010-04-06 14:11:36

fint skrivet :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela