-

Framme!

Publicerad 2010-04-03 18:01:43 i Skoldagar (7:an)

Heej!

okey jag avr framme i förr går men jag har inte haft någon internät men vet ni vad :D min farbror och min pappa har ju båda iphone och båda internät på dom så jag lånar en av dom för att blogga men men till vad jag har gjort...

i förr går när vi kom fram så var kl 1 typ så man var ju rätt trött och gick och la sig snabbt...

igår.. ja vad gjorde vi då??? jo vi for och handla och jag och jonte tog lite bilder haha! och vi filma lite haha! det var kul kul :P


Jag skulle likna kissie!

LOL! so kissie Haha!

och vi prova lite jackor!! jag vet jag ser lite damp ut!


sen så hoppade vi från en stege som går upp till ett tak ner i snön :P

Jag :P  Aaahahaha! WOW


ja jag orkar inte lägga upp felr bilder men men kanske händer sen...

i alla fall idag så har vi varit ute och jag har bloggat :p

ganska tråkigt nu men ska snart äta ses!


Liten ego bild från bilen igår!

mer kommer sen hoppas jag :S :D
ses!

Kommentarer

Postat av: Smiley

Publicerad 2010-04-03 22:23:06

ja twilight äger. Har läst dem tre gg

Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Publicerad 2010-04-03 22:23:10

sv; okej :P

Jag gillar att fota porträtt, natur och närbilder :P

Vad gör du? =)

Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Publicerad 2010-04-03 23:04:42

jag ser tv dudå?

Postat av: FOTOGRABBEN.SE - SVARA PÅ FRÅGA, FÅ TÄVLING :)

Publicerad 2010-04-04 19:28:30

sv; ok!

jag ser tv =)

hehe okej

jag gillar mest rock :P

Dudå? =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela