-

Hej! :(

Publicerad 2010-04-05 20:05:25 i Skoldagar (7:an)

Ska försöka vara lite glad när jag skriver om nu det skulle gå... jag har i alla fall försökt smila mot kameran även om det gör ont att göra det ibland :(

Idag har vi åkt skotter och det var väl "kul"  fast det var ju rätt roligt ibland tex när johanna var nära och köra rätt in i en pinne...
*hon gjorde inte illa sig*

perra hjälper till...
sen så har vi varit och ätit på en mycket fin resturang där vi både åt varmrätt och sedan en riktigt god dessert.

Innan maten...

Maten har kommit...

Och nu kom efterrätten...  *det var typ korsade nötter runt*

jag orkar inte blogga mer :,( Så jag kan säga så här innan jag går: Nils kom oxå hit och det var mycket kul och  morgon ska vi på badet...

Kommentarer

Postat av: Lexie

Publicerad 2010-04-05 22:54:56

det var supergott :D det där såg inte heller fel ut!

Postat av: Smiley

Publicerad 2010-04-06 09:53:52

gott

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela