-

Jaaa Jippi toppen!

Publicerad 2010-04-04 20:10:24 i Skoldagar (7:an)


Heej!

Rubriken fattar bara dom som är hos mig nu Haha! :D

men Hej vad gör alla??

jag har idag varit ute och åkt skoter Haha! sen har jag idag oxå varit på "stan" och varit på väg att köpa en hello kitty laptop väska :P bild kommer sen på den... Sen har jag tagit några ego bilder hihi! med Jontes mobil..... Jag och min familj + maddes ska kanske i augusti den 2 åka till grekland :D jaaa jippi toppen! Haha! men det är inte säket eftersom vi är rätt många och det kommer gå på 37750 kr om vi oxå vill ha mat på planet haha! jag har ju kollat upp allt :D... Vi ska bo såhär typ 0 m till havet och 100 m till stan och det kommer bli så grymt kul men det är mamma det står på och vi kanske ska byta hotell för då går det typ bara 26000kr men det är mamma det stårpå :S :D Hahaha! :D

SES!

Kommentarer

Postat av: FOTOGRABBEN.SE - SVARA PÅ FRÅGA, FÅ TÄVLING :)

Publicerad 2010-04-04 20:43:00

sv; har ingen favoritartist, men gillar the ark.

dudå?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela