-

Mer mer mer mer....

Publicerad 2010-04-14 15:08:37 i Skoldagar (7:an)

Tillbaka från skolan nu!
Ska virka klar lovisar coola mössa som jag gjort själv och sen ska jagoxå plugga + jag har ju piano som jag nog tar i morgon :P på lördag kommer släkten Jaaa då ska vi fara och se på fotboll och bada badtunna :P
Påsklovet:
Våren <333
Ser nästan ut som sommar :P
Blåbär?? Bajs???
jonte
Kajsa leker indian tror jag hihi!
ida med den snygga mustasch :thumbup:
eller??
Snyggt :thumbup:
sol :D
hem...
Skoter och alla efter...
men ser mig haha gröna byxor...
Ska plugga nu sen kommer ett inlägg för er som inte är........... Vad kan det vara??? hmm?? det får ni se sen MOhahaha!

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2010-04-14 19:22:31

Jag längtar efter er!

Postat av: Smiley

Publicerad 2010-04-14 20:00:35

duktig du är på att ta bilder

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela