-

Tillbaka till verkligheten...

Publicerad 2010-04-11 19:52:25 i Skoldagar (7:an)

Hej!
vill inte till skolan i morgon kanske fler som håller med mig??? i alla fall så valde ju jag att åka hem från farmor och farfar för att åka till mormor och morfar.. ni kanske undrar varför men det var för att alla i min släkt var där och jag har haft det lite jobbigt nu och ville hem till familjen... jag kom hem nyss och innan vi åkte så var det typ 100 + grader okey haha inte så mycket men det var jätte varmt... jag har hittat skor jag vill köpa oxå! Om dom finns kvar fast inte exakt samma :P
Bilder från helgen!
Torsdag:
Ja det var ju då vi åkte och jag måste bara berätta att när jag och lovisa satt på bussen så gick vi ju nån gång på toa :P ja men sen när vi gick därifrån så gick inte dörren att stänga * vet inte varför * men sen kom Sandra Dalberg
och sa hej till oss och sedan in på toan :S och jag och lovisa tänkte ju lite gran på hur eller om hon skulle kunna låsa sendan fråga hon oss ifall vi kunde ställa våran väska ivägen så att dörren blev som "låst" jag och lovisa svara: JA VISST! Med ett stort smile på läpparna haha!
annars gick resan jätte bra vi såg på film och sånt!
Sol ute ... inte så bra.... då vill man ju vara ute..
...
:P Haha! Lovisa och jag rösta om film och jag förlora...
Bussen....
Sen kom vi fram och då spelade vi yatzy *stavning* och sen bad mormor oss att gå och mata fåren som var i byn lite längre bort
Vi gick rätt länge och efter ett tag så glömde Lovisa vägen haha!
Olle & Lovisa
Malin, Lovisa & Olle :D
Ni som har följt bloggen kanske känner igen stället som kajsa står på nu??? asså det var i somras tror jag, jag/vi tog foto modell bilder på Ida & Kajsa
ial här kommer mer bilder!
Hihi...
Framme... men det är en sjö att gå över typ Haha!
kajsa
jag
fåren, dom försökte typ komma igenom :S Haha! :D
när vi mata dom
Olle & Mailn
sen..
.. Hälsade vi på hästarna
kajsa var för rädd för att klappa men klappa sen :D psst hon var rädd för fåren sen... * hon är så söt* Hahah!
Malins hus :D HIHI!
Fredag:
Vi gick ut och gick, och vi handla...
Lovisa var rätt trött så hon fick åka vagn!
<333
alla när vi går..
Olle med Emmas kamera...
på vägen hem..
Vad har vi i munnen??? vi tittar närmare...
mmmummmsssss...
sen...
Haha! vi gjorde film :P
Lördag:
Världens finaste dag :D det var jätte mysig... ni ska bara se...
Skoter tog vi ner till sjön :D
fiska, fiska fiska hmm fick vi någon fisk???
Laila fick 2 st fiskar (tror jag)
Kåka fick 7 st
Jonte fick 1 gädda
Och ja sen vet jag inte om dom andra fick en fisk
Jonte med gäddan...
Kajsa
Olle
Jag skriver mer i morgon.... jobbigt Haha!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-11 20:45:56

Hej svara på min dagens fråga:)

Vem har finast hem ?

http://makeawave.blogg.se

Postat av: Smiley

Publicerad 2010-04-13 18:01:34

söta får

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela