-

Jag är så duktig :*)

Publicerad 2010-04-20 17:30:09 i Skoldagar (7:an)



HEJ!
Jag är så duktig istället för att bara göra ett inlägg per dag så ska jag öka det men hmm kanske 2-3 och jag är oxå duktig för jag har nu gjort klar min piano läxa och sen ska jag göra huset :P Iaf så har vi haft fotboll :P och sen så har vi oxå haft So och det gick bra :D Haha! psst Har oxå lånat en ny bok och reserverat två nya böcker på biblan Haha! ja i alla fall nu kommer lite bilder

Ellenors...
...








Går jag på diet??? Nej det är nästan alltid dålig mat, vet ni hur maten var idag?? Jo det var fisk soppa mm som såg ut som sypa.

Var oxå duktig idag och städa mitt skåp, det här är före!

Efter! Muggen är till när vi vill dricka vatten, Jag spara den Haha!

min nya lånade bok :P


PS: Jag fick en kommentar om att börja med visa vilka kläder jag har på mig!

Svar till dig: Ja visst kan jag det!!



Börjar med det i morgon!

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2010-04-20 21:07:16

Sv; Jodå de går vell bra, varför undrar du?

Hur går det för dig?



Gud vilken härlig sommar header du har!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-21 15:18:59

Fina bilder, Demi är också jätttebra. Gillar nog henne näst mest efter Miley när det kommer till disney. Hon sjunger bäst

Postat av: malin kusin

Publicerad 2010-04-27 21:33:44

vilken fin tröja :D du passade

ju jättebra i den :P KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela