-

Nöjd Nöjd!

Publicerad 2010-08-28 11:49:50 i Skoldagar (8:an)

Hej hej!
Jag är super NÖJD med min nya design nu eller jag menar headern! Vad tycker ni??
men iallafall idag ska jag lite snabbt dra in på stan och köpa en "ny" kalender till skolan, oxå ska jag köpa en present till Alicen (Kusin) som fyller 6 År idag, Grattis världen sötaste Alice <33

men vi skulle dit till lunch men vi får se om vi hinner annars får vi komma lite senare. Men ja vad har jag gjort på morgon?
Vakna av att jonte satte på datan.
gick ner satte mig och kolla vad som har hänt nu medans jag har varit borta. Chattat med kompisar, frukost, Gjort ny header, tagit ur ryggan från igår, hängt upp sovsäcken, klätt på mig & bloggat lite och nu ska jag dra in till stan ( vid 12).

Jaha jo jag ska ju göra en söt grattis sak till Alice, Gjorde den nyss vad tycker ni??

GRATTIS ALCIE!

Kommentarer

Postat av: I got the Miley Cyrus virus

Publicerad 2010-08-28 17:35:44

Söt tjej! Fin design

Postat av: Moster

Publicerad 2010-08-29 00:40:23

Eh fast hon fyllde 6 i tisdags..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela