-

12h på skolan!

Publicerad 2010-12-09 21:47:58 i Skoldagar (8:an)

Hej, hade en super rolig dag idag (Efter skolan). Vi var på skolan i 12 timmar fattar ni 12 timmar :O Haha!
Först så skulle vi baka som vanligt med Frillen men eftersom vi skulle göra det juligt i cafet så jobbade vi hårt haha, vi tänkte inte på klockan alls och pysslade och gjorde fint. Lite senare frågade Ellenor och Jag om klockan och den var visst för mycket haha så vi missade den bussen och fick vänta till halv 8. Vi gick upp till bildsalen och pyssla och ritade med målarfärg i ansiktet och hade kul. Sen kom Frillen och sa att han skulle köpa mat och vi fråga om han kunde köpa mat till oss med och det gjorde han. Lite senare märkte vi har vi hade missa halv 8 bussen med så vi ringde runt och kollade om någon förälder kunde köra oss, som tur så var Ninas pappa inne i stan och träna och kunde köra oss hem (Han skulle hämta oss Kl 9). Sen så åkte frillen och hämta maten och det blev HAPPY MEAL och sprite (Mums) Haha v åt och åt och såg på robinson. Vi fick veta att Frillen kände en kille som var med där. Efter det så tänkte vi springa upp och städa allt. MEN Frillen sa STOPP! Stanna här. Vi baah oooh tänk om han kommer med en shotgun och baah bang bang haha sen när han kom SÅ KOM HAN MED TÅRTA :D Så vi fick en lila tråta med gula blommor på!!
Tack tack, vi fortsatte att se Robinson och när vi hade ätit färdigt så sprang vi upp och städa. Sen märkte vi att klockan snart var 9 och larmet på skolan börja gå då, alla fick panik och börja städa snabbt och vi skulle sätta upp massa papper om cafet, så på 5 minuter gjorde vi det. Sen jag och Ellenor skulle sätta upp en enda lapp till och det var i trappan, det var jätte mörkt där så vi sprang dit och efter ett tag hörde vi ett SKRIIIIIIKK Jag fick panik och baah Ellenor det var nog bara ett skriiik jag tänkte på var jag sa och vi sprang. Sedan hörde vi det flera gånger och kom på att det kanske var larmet haha! Sen klockan 9 fick vi veta av Frillen att han ställt om larmet så det kanske blev kvart över??!! men sen så väntade vi och vänta på Ninas pappa (Vi vänta typ i 7 minuter innan vi gick ut) Men vi tänkte att vi såg Frillen åka från skolan och tänkte att oj nu kanske larmet börja gå. Vi tveka om vi skulle gå ut och sen baah okey bvi gör det. Precis när Ellenor släppte handtaget börja det pipa och vi baah iiih larmet börjar, Hela skolan släcktes så det blev typ svart. Och Ellenor trodde att polisen skulle komma och jag Våld******män haha! Så vi skrek haha och sen kom Ninas papppa :D
Önskar att jag hade med mig kameran men tyvär!
SUPER KUL KVÄLL, TACK TJEJER OCH TACK FILLEN!!
Ellenor från julmarknaden :D! Bilder från det kommer senare, efter det här är jag såå trött! SES
(Stavning på allt, orkar inte bry mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela