-

Det är lucka 21 idag!

Publicerad 2010-12-22 20:00:26 i Skoldagar (8:an)

Lovisa har fått en kalender i sitt rum, och hon kryssar för varje dag. Och nyss var våran lilla diskution såhär!

(Jag) - Lovisa, det är den 21 idag, så kryssa dit.

(Lovisa) - Nej, det är lucka 22

(Jag) - Näe, det är 21

(Lovisa) - Nej för jag har öppnat lucka 22 i kalendern

(Jag) - Va? men Lovisa jag är mycket äldre än dig. Så jag vet!

(Lovisa) - men jag har öppnat 22

(Jag) - Men ska jag fråga pappa!!

(Jag) - Pappa, är det lucka 22 idag?

(Pappa) - Ja!

(Lovisa) - sa ju det!

Kommentarer

Postat av: GUEVACCI

Publicerad 2010-12-22 22:09:23

Skoj, ja har sovit och chillat, ska ha filmkväll nu ^^ Vad får du i julklapp i år tror du? ;)

Postat av: johanna

Publicerad 2010-12-23 10:22:53

hahahah ägd Amanda;D smart liten tjej du har till lillasyster!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela