-

Det stavas P o s i t i v t ...

Publicerad 2010-12-29 22:05:02 i ♥ Julen 2010

(Men dagen idag har ändå varit bra, man måste tänka positivt!)
Vad har jag gjort idag? Inte så mycket. Tänkte köra skoter i timmar men såklart hade min bror och hans kompisar tagit den redan. Tänkte ja, då kanske jag kan vara med nån. Ringde till Ellenor men hon var inne på stan så då tog jag lite kort iställe. Och ska i morgon åka skoter super länge, min käre lillebror kommer ha den på morgonen för på morgonen ska jag dra in till stan ed pappsen hahaha, eftersom stan stänger enligt ett rykte jag har hört 14:00, så ska vi dra in klockan 10 typ. Sen så ska pappa fara och jobba lite, så om han inte blir klar tidigt så tar jag kanske bussen hem. Ska kanske åka skidor på Lördag, så vi kanske ska packa i morgon. Har inget mer att skriva så Pussarochkramar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela