-

JUL-avslutning!

Publicerad 2010-12-21 17:32:05 i Skoldagar (8:an)

(Bilderna är lånade från: Marias blogg!)
Hej, hej!
Ni kan inte fatta det men idag är det bara 3 dagar kvar till JUL. Önskar mig grymt mycket men jag vet att jag kommer få lite julklappar i år för vi ska ju utomlands efter nyår. Men iaf så bilderna är lånad från marias blogg. Vi hade ju julavslutning och den som missar den missar seriöst något. Våra lärare på skolan är så grymt coola, dom är inte tråkiga och säger god jul, nu får ni sluta utan seriöst gör något. Dom hade världens perodi på kalles jul saken som gå varje julafton kl 3 typ. Jätte bra, jag satt såå konstig (Jag filma) så filmerna vart från sidan. Men jag ska lägga upp film från avslutningen.
Har precis varit och hämtat Lovisa, snäll som jag är. Och nu kommer jag till hela saken som jag tänker berätta.
Idag fick vi slut betygen typ under den här terminen och jag fick 6 VG, inget IG. Fatta stolt man är :D
Men men i morgon typ kl 12 ska jag dra och träffa Ellenor, Felicia, Beidan, Ludde och Nina. Om det inte är för kallt, för då får vi göra det någon annan gång. Iaf så ska vi rida, ska bli så grymt kul att se Ludde rida. men sak samma.
Pussar&Kramar

Kommentarer

Postat av: GUEVACCI

Publicerad 2010-12-21 18:13:48

vad hittar du på idag då? ^^

Postat av: Moster

Publicerad 2010-12-21 22:37:29

Vad bra!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela