-

Julskyltning

Publicerad 2010-12-01 13:02:31 i Skoldagar (8:an)

(Bilderna är lite suddiga för att jag inte ville ha blixt på)
Hej, Mår mycket bättre nu!
I helgen var jag och min familj + släckt på julskyltning hos mormor och morfar. Vi fika först hos Laila o Tobias sen åkte vi alla till julskyltningen och träffa tomten, sen åkte vi tillbaka till Laila och Tobiass hus och åt mat och fyra Kajsa som fyllde 13 år!
Albert <3
Albert och Lovisa <3
Tomten utan Rudolf!!??
Tomten :O
Ida, Hehe jag gav henne lite föör mycket glögg :P
Alice <3
Malin <3
Sööta <3
Kajsas presenter: Lampa, Prydnader och pyssel
Haha jag ser galen ut ;)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela