-

Ny planer med söta Nina!

Publicerad 2010-12-28 09:20:07 i ♥ Julen 2010

Hej hallå!
Ny planer bestämde jag och Nina kl 1!
Vi bestämde att vi skulle ta 09:30 bussen in till stan (Vaknade 08:00 ;) ). Eftersom jag ska vara barnvakt så måste jag fortfarande hem kl 14:25.  Men vi ska på mellandagsrean som öppna 10. Så vi får vänta typ 10- 15 minuter men men.
Bussen kommer om en kvart. Även fast jag somnade ganska sent (kl 1-2) så är jag rätt pigg ändå!
Har inget mer att skriva om, jo en sak till. Det är damp på min mobil, den kan typ inte skicka mms (Som den ska kunna typ :O ) Men men ska försöka fixa det!
Kramkram!
Det här fixade några i huset, var kanske Matin och Laila.... vet inte riktigt! (Hos mormor och morfar :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela