-

Sjuk :((

Publicerad 2010-12-01 07:33:09 i Skoldagar (8:an)

Hej allt bra? NEEJ! Jag är sjuk, fattar ni vad det betyder... INGEN ROLIG SKOLA bara hemma och ha tråkigt :'( Hur ska man kunna ha kul hemma när man är sjuk, saknar redan klassen :') Haaha, Som tur tror jag inte att jag kommer missa något på konfan och på No:n var jag klar med papperet förre :D och sen på Matten så är kanske Max kan jobba för långt i matten :S Ni som inte fattar så jobbar vi tsm i matten, och alla som är på typ tal 37-38 kan få jobba med oss :P HAHA!!! Nej men idag ska jag ordna serien första avsnittet :D Jaaaah

Idag börjar julkalendern, nån som ska se den?

Och Radiokalendern, har aldrig hört nån radiokalender. Lyssnar ni på den?

Fiin bild vaa?? Haha!

Kram!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-12-01 21:00:09

Såg en bra men sorglig film och käka massa chips och ostbågar hela konfan idag :P <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela