-

Snö på träden!

Publicerad 2010-12-02 18:14:45 i Skoldagar (8:an)

Heeej!
Idag mår jag toppen asså jag sa ju att jag skulle på skolan idag Mamma!! Haha ^^
I alla fall inga så har jag haft det lite tråkigt, men jag gick ut och tog lite kort och blev snabbt glad igen.
Jag tycker dom här två dagarna som har varit medans jag har varit sjuk har vädret varit bäst asså, solen sken hela tiden så jag var tvungen att gå ut och ta kort haha. Måste bara säga vilka gulliga vänner jag har, dom ringde idag tidigt tidigt runt 8-9  hemtill mig och fråga om jag skulle komma på skolan och så, jag var typ asss hes på morgonen så jag lät som jag inte skulle kunna gå på skolan på 1000 år haha.. iallafall TACK TILL ER idag
har jag också kollat runt på julklappar, och funderar på om jag inte ska shoppa lite från datan (Julklappar??!!).

Kommentarer

Postat av: loise

Publicerad 2010-12-03 15:26:17

vad har du för kamera?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela