-

Ung&bortskämd

Publicerad 2010-12-20 21:42:30 i Skoldagar (8:an)




(Snygga Madde)
Satt nyss och såg på ung&bortskämd, det är så kul hahaha. Det var jätte bra ända till slutet, TIM-JOEL åkte :'((((( Noooooo. Han skulle ju vinna. Neeej hahahahaha! Ja ja enligt mig så vinner han hehehe^^
men men nu sitter jag bredvid min sjuka bror som har spytttt 3 gånger och har typ svinkoppor. han har varit sjuk och förkyld mycket den här månaden. Först bryde han sig inte om vattnet och blev små sjuk, sen mer sjuk och nu haha mycket emr sjuk. Har också kollat på googles haha skidglasögon. Vill ha nya, och tror jag ska köpa nya. Hihi med spegelglas.... Mer än förr.... eller ja mycket mer. Lite roliga ;P
Men men .... Haha jag skriver bara på massa haha.... OJ JAG HAR GLÖMT ATT LÄGGA UPP BILDER FRÅN NÄR VI SOV ÖVER :o Ska lägga upp det i morgon <3

SES!

Kommentarer

Postat av: Beatrice

Publicerad 2010-12-20 22:13:03

Sv: Det står längst ner i inlägget där bilderna som ni finalister har tagit är. Men den 23 december :-)!

Postat av: Gustav

Publicerad 2010-12-20 22:19:11

Vem badar? :O

Postat av: Yoshnacool - one and only

Publicerad 2010-12-21 10:19:42

sv: Haha så lite så den var absolut finast! ;)

Postat av: johanna

Publicerad 2010-12-21 12:52:16

jag ska bli bättre på att kommentera din blogg! :D tycker också att tim-joel skulle vinna han har varit bäst enda från början! stackars jonte!... :( hälsa att han får krya :)<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela