-

Övernattningen var super kul!

Publicerad 2010-12-18 22:30:00 i Skoldagar (8:an)

Hej, bloggar igen ;P  aasså jag kan har skrivit super konstigt för jag ser på tv och ser inte ner när jag skriver, bara en varning för det haha!
haha, jag har inte hunnit blogga pga 2 prov och övernattning på skolan. Tänkte bara säga att JAG FICK MVG PÅ SVENSKA PROVET!

Men men haha över till övernattningen. Direkt efter skolan så gick jag, Ellenor, Emmelinda, Beidan, Lina, Alexandra och Ludde på stan. Lina prova lite kläder och vi andra prata och hade det kul, sen var det en halv timme tills vi skulle träffas, vi skulle träffas på Tacobaren kl typ 5. Så vi åkte runt med 14 (buss) och sen gick vi in och träffa alla. Vi hade jätte kul, vi åt tacos/pizza. Sen drog vi till ICA MAXI och köpte lite saker. Haha ni ska se bilden på vagnen med all dricka och energidricka haha och lite lite godis!
Men efter vi hade handlat drog vi till skolan och hade det jätte kul. Vi såg film PIRANA "Stavning", asss bra haha först baah "OH blodbad" haha seriöst det blev BLODBAD. Om ni ser den så kommer ni få se. I alla fall så är den filmen mycket bra, lite för mycket naket. Om man är känslig för uppköttade personer så kanske den inte är så bra. Men man får typ se en gång i filmen en uppköttad person, fast hon är inte helt uppköttad. Sen får man se en person som inte har några ben. Men det läskigaste är typ BLODBADET haha eller allt händer så snabbt så man haha hinner inte var med på allt som händer. Varje gång det blev att nån person skulle typ dö pga tex en motor sprang jag och Lina ut ur rummet och typ baah "Seriölst man kan inte se det där", haha sen gick vi in och ut igen hela tiden. Men sen så vid kl 5 på morgonen så sa föräldrarna som sov där (2st) att vi skulle lägga oss. Så vi gick in i klassrummet och prata till typ halv 7. Sen somna typ alla förutom jag och Max så vi typ prata och sen somna vi haha. Det roliga är att jag hade en madrass som jag skulle dela med Felicia. En som man blåste upp och den är typ 120 bred. Haha sen gick Felicia (Vet inte vart) och då kom Ellenor och la sig på min ena sidan av madrassen och sen kom Max på andra haha, Ludde och Beidan hade tagit han madrass. Haha det blev super varm, haha Ellenor drog mitt täcke åt ena håller och Max åt andra haha. Vi skulle ju vara uppe hela natten så jag byte aldrig om till pyamas, så jag sovna i mina jeans och vanliga kläder. JAG HADE ETT DUNNN TÄCCKKKEE assss varmt. Haha sen vaknade vi kl 8 typ och då var det superduper varmt. Men men jag sov jätte bra när jag somna, men jag låg vaken i en kvart innan alla andra vaknade :P<3

Sen så städade vi upp och borstade tänderna haha hitta inte min tandborste så jag stoppa tandkräm in i munnen och sen vatten. Och vattnet är typ BAJSVATTEN hahahahaha. Ska lägga upp bilder och ett nytt avsnitt av What ever senare (imorgon)!
   
Älskar min klass<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela