-

Vill inte ha T A N D S T Ä L L N I N G!

Publicerad 2010-12-31 13:36:35 i ♥ Julen 2010

Hej tänkte bara säga att jag kommer börja året super bra med att åka utomlands men sen kommer allt gå ner till botten, längst ner.. längre ner än man kan komma. För att på Tisdag efter att skolan har börjat och sånt så ska jag kl 2 få tandställning. Så den 11 Januari 2011 är den sista gången ni kommer få se mig lee. asså innan klockan 2. För sen kommer jag gå med en hand elelr en tröja eller något för min mun. Jag vill inte ha tandställning :'(
Här får ni lite bilder på när jag ler, ni måste ju få det. För snart tänker jag SLUTA LE!
Hatar, hatar dom där bajs tandläkarna som inte såg det där felet. Min tand asså bara en tand kom fel, och om tandläkarna hade sett det lilla bajs misstaget lite tidigare (Oj juste det VAR JU JAG SOM HITTADE FELET) så hade jag inte behövt tandställning. Och bara för att det var deras dåliga misstag så var den en grymt super snäll tandläkare (Som inte hade något med det här att göra) som ska fixa en tandställning till mig, så nu slipper jag vänta i 2 år. (Om det inte tandläkarnas fel att jag fick sådär så skulle jag varit tvungen att stå i kö och kanske typ få den om 2 - 3 år, då skulle jag behöva se ut som en 6 åring som precis har tappat sin första tand!!!!) Men jag kommer inte le något mer, jag kommer vara så blää i munnen, tänk när man ska äta? maten fastnar på tandställningen :'( ska borta tänderna hela tiden då jööh... men men ska överleva "Hoppas jag". Hoppas hoppas jag passar i det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela