-

4 dagar + onsdasidrotten!

Publicerad 2010-02-03 06:58:08 i Skoldagar (7:an)

ChaCha!

Vad gör alla? jag lyssnar på musik och har precis ätit/äter Haha! frukost, ska åka med mamma till skolan idag och jag ska ha svenska och komma ihåg en bok ska jag göra. och igår var jag med Felicia och det var kul + att det kommer snart att komma upp " AMANDAS OCH FELICIAS RIX FM 2" vår egna lilla radio :D men igår så plugga vi också. ikväll blir det skider på friidrotten :D
Ni vet dom där sorliga bilderna ja i alla fall här är bakom kulisserna Haha! (stavning)

okey jag överdrav lite när jag skratta Haha!
Nina och jag eeh snygg bild!
Ser ut som jag är jätte trött!

psst 4 dagar tills bloggen är 1 år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela