-

Älskar era kommentarer!

Publicerad 2010-02-06 16:39:54 i Skoldagar (7:an)

Hej!

jag ska städa övervåningen med Jonte Haha! och sedan ska jag fortsätta med mina halsband har gjort 3 munkar och en glass :D och jag har oxå  köpt idag tre nya färger ;D det är Röd, en cool blå färg och ljus grön :D Haha! Jo! jag var på tävling idag och det gick ju bra jag kom 3:a på häck på tiden 11.14 :D och sedan så körde jag höjd-hopp och det gick sådär tycker jag, jag kom på 4 plats och då var det ju höjden 1,33 m och jag vart sådär jag hade så ont i fötterna men på längden vill jag inte änns prata om Jag gillar inte längd alls :( Haha! :D
Ville inte vara med på bild!

Haha! ja nu ska jag göra klart halsbanden Haha! Ja tack för kommentarerna och Tack Tack :D

Kommentarer

Postat av: -Jennifer-youngstars-

Publicerad 2010-02-06 16:49:44

sv; I sverige eller i usa? :)

Lycka till! <33



I vilken affär köper du allt till dina armband?

Postat av: <3

Publicerad 2010-02-06 17:15:41

sv: aha oj:P

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-06 19:11:44

sv: gärna!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela