-

Emmelinda + blogg dag :D

Publicerad 2010-02-07 21:36:26 i Skoldagar (7:an)

Hej!
idag har jag varit ute mycket först så var jag själv ute och tog kort och sånt för jag hadde tråkigt sedan ringde Emmelinda och fråga i fall hon kunde vara med mig och jag sa Japp och sedan åkte vi skotter ass kul :D så roligt sedan så kolla vi på en kort stund när jonathan körde cs liknande sak och sedan gjorde vi smycken jag gjorde en nalle och en klubba och Emmelinda gjorde först en hamburgare och sedan gjorde hon pomesfrittes och en dricka (stavning stressar) sedan gjorde hon oxå en klubba. efter det så spela vi cs sak och vi vann ut bannan för vi äger Haha! sedan kl 20.09 åkte Emmy hem och då vart jag suge på att göra en hamburgare så jag gjorde det med + jag gjorde klart läxan.
Längtar inte till vecka 8 då är det prov vecka först haar vi engelska prov sedan har vi so prov och matte prov samma vecka
vecka 7 har vi tyck bara spanska prov...
Puss o Kram god natt :D
måste lägga mig snart så jag lägger upp bilder från dagen en annan gång :D
(en bild på Emmelinda/Emmy)

Kommentarer

Postat av: Stefan Machnow

Publicerad 2010-02-09 17:53:33

hej gjorde du oxå en hambugare ^^

Postat av: emmelinda

Publicerad 2010-02-09 17:55:13

oj av mig hehe inte av stefan -.-'

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela