-

Publicerad 2010-02-24 16:46:56 i Skoldagar (7:an)

Rubriken är hej på kinesiska = 喂
Hej! ( 喂 )
Idag har inte varit svenska och lekar Haha! vi skulle ha Os-dag men det blev inte det för att det var 35 gradet KALLT ååh man blir ju galen det är den 24 och då tänkte jag att jag kanske ska bli den 25 eller 26 (datum)  asså i morgon eller på fredag :D oj glömde säga vad jag tänkte jo jag tänkte svara på alla era frågor som är i min frågestund :D KLICKA HÄR! om du vill ställa en fråga :)

I alla fall så blev det ingen onsdasidrott så då tänkte jag att jag kan hitta några gamlare bilder (tog några men pappa måste föraöver dom hans kamera :D )

Hihi här är en snabb bild jag gjorde :D det blev en jag lovar att det ska komma upp bilder snart :D


Kommentarer

Postat av: Z

Publicerad 2010-02-24 17:09:36

en jättefin bild

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela