-

Fredag!

Publicerad 2010-02-05 15:40:56 i Skoldagar (7:an)

Vad ska jag gör idag?
Hmm blogga (lite), Se såklart på tv Haha och äta godis + dricka dricka :D
Vad ska du se på tv?
Hmm asså det var en bra fråga Haha! kanske ska jag se flarsforwers "stavning" om det har börjat :D

Favorit godis? XD
hmm asså nu skriver jag hmm på alla haha men jag tror det är eller nej eller jag vet inte Haha!
Dricka?
Fanta, coca cola och ååh vad heter det nästan som åhh ja i alla fall en till Haha!

Hur mår Du/jag?
Jag vet inte, jag mår sådär :D ska ju tävla i morgon :D
tråkigaste som kommer hända?
Jo! det är ju att vi blev bjuden till mina kusiner på middag men :,( kunde inte men det bra är att det blir nästa vecka :D

Köpt något idag?

Japp jag köpte 3 st modellera saker så jag ska gör fina smycken
like this!
men lite mer modellera liknande + jag har bara brun, ljus rosa och gul :D






Så nu ska jag bara checka av att jag ha gjort allt haha!
(ikväll)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-05 17:58:10

jorrå det går väl bra :) ska typ äta godis och se på Tv som du XD :)

Postat av: -Jennifer-Youngstars-

Publicerad 2010-02-05 22:42:01

Vilka fina armband :D



sv; Blogga, och hm.... va med familjen. Fast de har jag redan gjort nu ;)

Va ska du tävla i?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-06 11:32:46

Hejsan !



Titta gärna in i min blogg!

Du har fin blogg :)



Kan du kommentera i min blogg ?

Postat av: Marwa

Publicerad 2010-02-06 11:33:06

Hejsan !



Titta gärna in i min blogg!

Du har fin blogg :)



Kan du kommentera i min blogg ?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-06 13:43:33

hahaha ;D nice one ;) tack för att du komenterade!

Postat av: =)

Publicerad 2010-02-06 13:49:26

ska jag int få mitt miley pris

Postat av: Z

Publicerad 2010-02-06 19:40:51

Coola smycken. Gíllade örhängerna(?)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela