-

Friidrott! och lite dubai bilder

Publicerad 2010-02-24 21:08:40 i Dubai 2010

Hej Hej!
Imorgon ska vi ta en senare buss en som går 9:30... ska träna piano i morgon i ställe för att jag har haft fullt upp och jag tror att jag kommer lyckas eftersom det är inte mycket man ska kunna i den texten bara två rader :)
Vad gör alla idag?
Hur mår ni?
bilder kommer typ i morgon :D
Ska bada nu!
Bilder från när jag gjorde hänna(stavning)
1: först väljde jag och det fanns typ 1000 olika pärmar och det var jätte svårt att välja :D
2:Sedan målar hon :)
3: Halvvägs
4: Sedan var det klar man skulle bara vänta länge ;)
Ååh jag vill ha en ny hänna eller henna vet ej stavningen
på det men ååh jag har sånt där pulver kanske ska göra det men min kompis beidan :D nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela