-

Gissa vad!?!

Publicerad 2010-02-18 16:42:00 i Skoldagar (7:an)

Heej!

gud vad jag har saknat att blogga :) det har gått typ 3-4 dagar men jag kan förklara jo, först så skulle jag plugga till so-provet och då har jag gjort det psst det gick sådär och sedan så när jag såklart ska blogga vill inte stora datan det den bra Nej dun får ej blogga mohahaha så jag bara *synft* så jag har svarat på era kommentarer ju och det var ju bra. men gud vad jag är glad jag har varit så blogg sugen dom här dagarna. men ja igår var jag ju sjuk så jag hade grymt ont i halsen idag hade jag ont i magen med men gick ändå på skolan * bra/dåligt?* det gick ju sådär först hade jag bara grymt ont i magen sedan så hade jag både det och vad trött och sedan kom huvudvärken men vem orkar lyssna på en gnäll potta så jag vänta tills dagen var slut sedan så bara *ååh* Haha! jag men idag har vi haft snöruggby :D och sedan hade vi ma/no :) och sedan åkte jag med pappa hem :D kl 16:00 i ställe för kl 16:15  Haha!

men ett GRYMT tack till alla ni som fortfarande har kommenterat :D Tack, Tack kanske ska göra en överaskning till er hmm :) vi får se Haha!  ska plugga nu till spanska prov som är till i morgon :)


Puss o kram :D

gjorde en bild på paint Haha! medans jag plugga so (rymden) och det är när jag är på mars Haha!
Jaja nu ska jag plugga

Älskar er :D

*Vad kan det bli för överaskning? blir det någon?*

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2010-02-19 10:04:23

haha, najjsXD



adda mejj please:P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela