-

Här är några grymma Youtube klipp! NI MÅSTE SE 4 KLIPPET :D

Publicerad 2010-02-11 19:57:35 i ♥ Hissa/Dissa

Japp!
Jonathan visa mig en riktigt cool person :D han gör allt men inget är med på det ni fattar när ni ser dom + dom är värd att se..
Ni mmåste se dom här detta är bara 3 av 96 st asså kolla in han är asså rolig tycker jag eller så är jag bara trött men asså en annan sak eeh han är grymt skicklig på fotboll men detta är min favorit asså så J*vla kul Haha! KoLLA In!
Asså om ni vill se massa andra och sånt så kan ni gå in på hans youtubs länk Klicka här! där kan ni med se när han är så skicklig på fotboll värt att se tycker jonathan
JAG HISSA DOM HÄR KLIPPEN :D

Kommentarer

Postat av: tina tran

Publicerad 2010-02-11 20:21:58

sv: ja, jag tycker om att fotografera :)

Postat av: Nina

Publicerad 2010-02-11 21:06:26

ÄLSKAR pac man :P xD

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela