-

Hej igen!

Publicerad 2010-02-10 21:08:07 i Skoldagar (7:an)

Japp nu är jag hemma från träningen
och har fikat ska snart bada och sedan
blir det tv efter det så ja då blir det väll sängen Haha!
Har lite probelm med mina kamera bilder eftersom jag vill lägga in dom på två datorer så tar jag nya varje dag ju så när jag tänker lägga upp dom på stora datan så har den redan halva av bilderna så vi får se Haha! men jag ska upp och bada nu :D
här kommer lite bilder (gamla bilder)
Lina :D Linas bild gick inte att flytta åt sidan :(
Nina :D
Madde och jag :,( saknar dig :D
Ellenor :D
Jag :D Haha bilden är inte rak jag vet Haha!
Middag? eller Lunch? mins ej Haha!
Nina assss brun efter Spanien :D
Jag o Ellenor Twilight fan nummer 1 Haha!
Ellen eeh ja Haha! :D
Haha!  det var några gamla bilder från min mobil sida där ni kan lässa vad jag gör när jag är på skolan!?! vill ni följa den med? kolla då in på mandisxdmobilblogg.blogspot.com där kan det finnas både gamla och nya kompis bilder Haha :D Ha det bra och god natt + Tack för alla snälla kommentarer :D

Kommentarer

Postat av: Z

Publicerad 2010-02-11 16:03:44

ÄLSKAAAR TWILIGHT!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela