-

Vinterbilder!

Publicerad 2010-02-11 18:05:54 i Skoldagar (7:an)

Japp nu ska jag lägga in bilderna på datan nu, när dom är inne ska jag berätta om dom och sånt... Eeh ja idag har vi fått tillbaka No-provet och Jag fick 11 av 15 så typ MVG eller VG hoppas på MVG Haha! ja bilderna är snart inne Haha!
Det kommer komma mycket bilder på mig och Emmelinda tror jag och Nina och Jag Haha!
Nu efter 1 minut så ska bilderna komma upp:
Igår (onsdag)
Jag och nina kasta snö Haha!


Coola bilder :D




Jag Haha!



suddig


Suddig

Ellenor :D

Ellenor :D
Nu kommer mer bilder hmm vilka jo på mina ....

(kolla in nästa inlägg)

Kommentarer

Postat av: tina tran

Publicerad 2010-02-11 19:58:29

haha, söta och härliga bilder!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela