-

Hej!

Publicerad 2010-02-01 09:32:48 i Skoldagar (7:an)

Börjar 1 idag men ändå så kommer jag inte blogga så mycket för nu ska jag bara mysa och åka med bussen som går 12:45 och då är vi i stan typ 13:10 psst jo pappa skicka ett mail om att vi skulle komma några minuter sent :D så det var lungt hoppas jag :S men asså för annars skulle vi vara tvungen att vara där från 9 till 1 då och sedan har vi uppethur och det är typ slut 8 eller något typ typ typ typ så fatta vilken lång dag :D :( :D men ja jag ska mysa och äta nu ses!
Här är en ramsa som vi körde i 6:an typ!
orka inte skiva den på engelska eller ok men först på svenska ok!
det här är Peter, Peter säger Hej Peter säger klappa dina händer och Peter dog
och på engelska!
This is Peter, Peter says Hi Peter says clap your hands and Peter died
Snyggt va tog bilderna själv när jag åkte till stockholm  Haha!
(stavning) orka inte kolla om jag stava konstigt orka inget nu haha ses :D

Kommentarer

Postat av: Z

Publicerad 2010-02-01 16:02:17

Jag gör vissa i paint.net / photoshop men den jag har nu fick jag av youngstars.blogg.se som en present för en grej.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela