-

I want this camera, hoping I can get it or buy it

Publicerad 2010-02-10 17:36:38 i Skoldagar (7:an)

Ååh nej!
Kamera :(
Asså jag har blivit kär och det är jätte jobbit för jag har inte råd (kamera) och kanska inte kan få den *snyft* ååh jag vill ha dig :D
den här system kameran har min kompis Nina och den är jätte bra, ååh jag vill ha en sån :D men jag har bara 1000 kr men den här kostar typ 5000-6000 kr :( synd jag vet men jag vill jag vill ha den jag önska mig den i födelsedags present :D *håller tummarna* hoppas jag kan få den :S eller i alla fall en systemkamera :D


Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-02-10 19:45:29

Usch vad otäckt med apelsinen!! Var försiktigt i fortsättningen! Hoppas det är bättre i halsen nu. Hoppas du får kameran föresten!!

Kramar Amanda

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela