-

Igår :(

Publicerad 2010-02-10 16:24:50 i Skoldagar (7:an)

Hej!

igår satt jag och åt apelsin när den helt plötsligt åkte ner i halsen så jag inte kunde andas jag försökte få upp den så jag tryckte ner fingrarna allt vad jag kunde men fick inte upp den sedan skulle jag försöka få pappa uppmärksamhet så jag tänkte gå till han, (han hörde mig inte för att jag satt så tyst och han låg på golvet och hade precis kolla på mig) när ja gick mot han så börja ja försöka hosta men det blev inte så mycket till host sedan så ramlade jag rätt på magen så när jag trodde jag typ skulle dö så ramlade jag och fick ut den för jag ramla på magen. Nu nästa dag så har jag rivsår i halsen för jag stoppa ner fingrarna där för att försöka ta upp apelsinen och på tungan och det gör ont när jag skrattar och gäspar + när jag äter på andra sidan där jag inte har rivsåren :( jag har oxå ett blåmärke på låret efter smällen mot golvet och har ont i axeln så den gör det ganska ont i med :( Pappa och mamma tycker inte att vi ska äta apelsiner när don inte är hemma nu.



jumping-1.jpg image by 5crowders
Älskar bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela