-

Middag med familjen!

Publicerad 2010-02-20 20:12:17 i Skoldagar (7:an)

Hellu!

Jag var nyss på middag med familjen :D kan ej stava till vad namnet var men i all falla fall har jag inte mått toppen redan från morgon var jag ovanligt snorig för jag brukar bara ha grymt ont i halsen men ja. jag börjar från morgon i ställe :D eeh jo... Ellenor sov ju hos mig :) vi var uppe till typ vad var det typ 1:38 så vi var inte uppe sådär super länge i alla fall vi vaknade kl 8 eller 9 Haha! och då när vi vaknade spela vi det här cs liknade spelet. sedan så borstade vi tänderna till den akon låten ååh vad heter den ja i alla fall så vi stod där och dansa och borstade tänderna :) Haha! *Sprang lite snabbt för att kolla vad anja persson fick för plats i os det blev 3:a*
ja sedan så åkte vi skotter och det var ass kallt :S men sedan gick vi in och hade lite kul.... lite senare så åkte Ellenor hem så jag och lovisa städade min garderob Haha! så nu är den jätte fin :) jo jag badade sen efter det såg jag och Lovisa film sedan drog vi (familjen) och åt middag :)
 Och det var länge sedan jag la upp massa bilder så här ni vet men nu kommer det :D
Borstade tänderna Haha!

Och Ellenor var svår att ta på Hihi!

Sedan så tog jag bara bilder på när Ellenor skulle hem Hihi!

Och Lovisa hoppa medans vi väntade på bussen :D Haha!

Sedan så frös hon man ser det kanske Haha! :)


Kommer mer bilder sen för det är ju melodifestivakeb jag har missa 12 minuter :D

men innan jag går här är bild på middagen :D


Haha!
Haha var tvungen att sätta ditt sånna där stjärnor :D


Ses Lovar mer bilder :D


Kommentarer

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Publicerad 2010-02-20 20:33:30

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

Postat av: elin

Publicerad 2010-02-20 20:56:12

Härlig blogg :D

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Publicerad 2010-02-20 21:06:11

SV: man måste inte. men man har större chans att vinna då

Postat av: Lina K

Publicerad 2010-02-20 22:10:04

Kul med familjemiddag och maten ser riktigt mumsig ut! =)

Postat av: Jennifer

Publicerad 2010-02-21 11:36:35

ooojj... sent svar; Jag vet inte när. Har inte haft så mkt tid att svara på dom. Men ska försöka göra de idag.

Postat av: elin

Publicerad 2010-02-21 13:06:30

SV: sitter med min kompis johanna och ska snart åka och shoppa :)

du då :)?

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-02-21 15:43:45

fin header :)

Postat av: Olle

Publicerad 2010-02-21 22:50:40

gott det såg ut på sista bilden :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela