-

Min blogg 1 år!

Publicerad 2010-02-07 12:54:32 i Skoldagar (7:an)

Visste ni att:
Jag har bloggat mer än kissies.se (sveriges störrsta bloggare) eller längre sedan hon bytte till .se, hon bytte i mars 2009 till .se och/eller så har hon bara bloggat sedan dess? nej men nu är min blogg 1 år och det är jag glad över :D
JAG VILL TACKA ALLA SOM HAR LÄST MIN BLOGG UNDER DET HÄR ÅRET OCH JAG HOPPAS NI FORTSÄTTER LÄSA DEN. JAG LOVAR ATT FRAMÖVER KANSKE DET KOMMER MER TÄVLINGAR OCH MASSA ANDRA SAKER. MEN TACK TACK TACK FÖR ALLA SÖTA KOMMENTARER OCH ALLT. SKA UT OCH TA BILDER NU :D SES

Kommentarer

Postat av: Z

Publicerad 2010-02-07 20:16:02

Grattis på bloggdagen!

Postat av: Z

Publicerad 2010-02-07 20:16:02

Grattis på bloggdagen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela