-

Ni kan fortsätta...

Publicerad 2010-02-23 07:05:25 i Skoldagar (7:an)

Hej jag gör en lite morgon bloggning här :D jo, när det gäller frågestunden så är det bara för er att fortsätta ställa frågor fast helst här! Klicka här för att ställa en fråga mellan himmel och jord! skulle vara grymt kul!  idag så kan jag säga att stora datan fungerar Jippi! men ja fortsätta ställa frågor det är så kul :D
Här är några gamla bilder från en onsdasidrotten och det finns snyggare bilder men ja ja jag tog dom här!
Klicka på bilderna :D



GLÖM INTE ATT LÄGG EN FRÅGA ELLER FLER I FRÅGESTUNDEN :D

Kommentarer

Postat av: ♥ L A I L A ♥

Publicerad 2010-02-23 13:13:07

åh tack för alla filmtips gumman =)=)

Postat av: ♥ L A I L A ♥

Publicerad 2010-02-23 13:19:40

osch =) tack för filmtipset honey =)=) ska kolla den :)

Postat av: Lina

Publicerad 2010-02-23 16:13:02

söt blogg fråga gärna ngt i min frågestund <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela