-

Öppethus :D

Publicerad 2010-02-01 20:52:51 i Skoldagar (7:an)

Ja jag eller det var ju öppethus idag på min skola och jag fick veta att min lille-bror låg 9 på listan och Johanna (granne, kompis och nästan tvilling *utseende* ) ligger 138 :,( Neej hon kanske inte kommer in fast det är ett bra tag kvar och det är bara 79 st som *håller tummarna* Men ja vad gör jag nu? Jag ser på tv? nej eller ja men sitter och kollar in bloggar och sånt! vad tycker ni om min design??? kanske ska göra en ny HAHA! :D men ja vi ses svara på den frågan!

SKA JAG BYTA DESIGN?
HUR SKA DEN SE UT?
VAD TYCKER DU?


grymt tacksam
ni som läser bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela