-

Idag + Nu!

Publicerad 2010-02-13 21:58:08 i Skoldagar (7:an)

HEJ!

Idag var vi och åkte slalom fjällen, och jag åkte snowbord mer än halva dagen och sedan bytte jag till slalom skidor. och det var jätte kul, Jag träffa Carolina (Gick i min gamla klass) och sofie (som går på min skola). sedan efter det så när vi skulle åka hem så hade vi tråkigt så vi såg film :blush: och filmen heter " En kunglig-spark i röven" Haha! oj jag glömde säga att jag har fått ett par nya täckbyxor och ett nytt svart pandband :) Tack mamma o pappa!
Snowborden :)

Jag i omklädningsrummet  Haha *Hopp*

*Hopp* Haha!

Hitta en cool sak som jag kanske ska köpa till kanske hmm Nina när hon fyller år eller någon annan men jag har hittat den cool sak :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela