-

Världens bästa dag :D

Publicerad 2010-02-01 12:08:35 i Skoldagar (7:an)

Idag är det typ världens bästa skol dag eftersom 1 vi har sov morgon och 2 vi ska äta middag på skolan eller ja det är inte jippi men ja ni fattar och 3 vi ska ha bild i 2 timmar. JAHA jo jag och Ellenor ska ju komma försent idag oxå Haha det skrev jag i förra inlägget varför :D jag vet inte om dom andra från vår lilla by ska det. (orka vara där 9 till 1) ja i alla fall har jag haft en mysig morgon jag har ätit oxå och ja jag har inte gjort något annat :D
jaha jo jag ska när jag kommer hem träna på eller till No- provet som är tills på torsdag :D

och just det jag jag tävlade ju i helgen och i höjd klarade jag nästan asså det var typ 1% av mitt ben som nudda lite. ååh men jag ska klara det :D i 60 kom jag 3 i mitt hit och kom tyvär inte med i finalen och ja längden gick dåligt för jag hade ont i foten och ja sedan så i häcken kom jag typ någonting men klara min tid D jag skriver fort för jag inte orkar Haha så det kan stå lite konstigt :D
Jag har tagit bilden HAHA!
Hej då så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela