-

Avatar

Publicerad 2010-01-16 21:11:49 i Skoldagar (7:an)

Hej
har inte uppdatera något för jag har inte haft tid, Jag har varit med Ellenor och det var kul, vi såg på film det var "Waild caild" kan inte stava Haha! Och dagen bästa är AVATAR!

Jag och Nina var med Jonathan och pappa och jonathans två kompisar och sett Avatar! Gud vad bra den var fattar att det tog 10 år för dom att göra den och wow vad bra gjord och allt årets film blir den eller 1012 Haha! Den var grymt bra och jag och Nina prata jätte mycket. mot slutet slogs vi i luften Haha och ass högt sa vi " kom igen slå hårdare, jaa dom klara det. Akta" Haha! och vi bara " gud tänk om det.... och vad ska dom göra..... nej gör inte så....jippi vad kul......jaaaa" vi satt där och den Nina satt breddvid grätt lite och tog upp Ninas och hennes stol :D Stackars nina :D men jag började frysa om fotten och sedan Haha tog jag pappa dun-jacka över mig som ett täcke och var ass var resten av filmen :D

Här kommer fantastiska bilder på Tjejen i den andra världen "kungens dotter" :D

rtyhujk.jpg neytiri image by LostWithinLW

avatar_2009_movie-wide.jpg AVATAR image by Tianna5690

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-01-16 22:46:30

Det var grymt kul! Vi måste nästan se den igen! :P <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela