-

Bilder från kväll nummer ett

Publicerad 2010-01-08 07:25:06 i Dubai 2010

Hej!

Jag hade inte lagt upp bilder från kväll nummer ett så då tänkte jag att jag kan göra det men, då är intrenät så segt här så bilderna kommer upp efter ett år :(  tråkigt men jag ska fortsätte försöka. i alla fall så var det jätte mysigt vi gick och kolla på stånd och mycket annat och sedan gick vi och åt på en resturang och jag beställde en kladdkaka liknade sak fast mycket godare :D

Man fick seriöst ont i naken om man skulle kolla upp på byggnaderna :D

En till bild på höghusen haha!

Hmm är detta för liten stolek? :D

Jaa det blev rätt många bilder Haha! Lovisa stannade och rörde i varje fontän :D Haha!

Sagan fortsätter :D....

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-01-08 11:33:53

Det blir ingen semester om man inte gräver ned varann i sanden, haha xD <3

Postat av: -Jennifer-youngstars-ägaren-

Publicerad 2010-01-09 20:18:43

oj va roligt att ni gräver ner varandra, är du inte lite rädd för krabbor och kryp under sanden? xD

Postat av: -Jennifer-youngstars-ägaren-

Publicerad 2010-01-09 20:19:13

Haha vilken jätte stor foppatoffla :D

Postat av: -Jennifer-youngstars-ägaren-

Publicerad 2010-01-09 20:19:47

Jag vill inte sitta i kalla sverige! jag vill också vara i dubai!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela