-

Det blev ingen marknad!

Publicerad 2010-01-07 16:31:16 i Dubai 2010

Hej Hej!

jag har idag legat på stranden och det var super skönt :Ddet blir ingen marknad idag utan det blir marknad någon annan dag i ställe ska vi åka till ett shoppingställe med innomhus slalombacke :D Så det blir mycket shopping :D men det är bara bra :) i morgon ska vi på en vattenpark gud vad kul det kommer bli.
Tänkte ladda upp en eller två bilder från mitt lilla mörkerdopp
 som jag hadde nyss medan dom vuxa var ute och sprang haha :D gud vad skönt det är att vara utom lands :D
tycker synd om alla där hemma som har det såå kallt :( men ni har det ju inte för varmt :D
Ska också säga att det var grymt skönt att sitta vid poolen med fötterna i vattnet idag, och badvakten hade igång musik och det var roligt för först var det bara akonoch sedan kom han som sjunger " Jag sitter här i väntan och spelar lite data....." fast på engelska :D haha det var lite roligt :D

Ska åka nu så Hej då!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-01-07 18:34:59

Varför tog du inte med dig mig? xD En del av det som du skriver och fotar påminner om då jag var i spanien. Lilla lyllo! :P <333

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-07 20:37:35

fint :)

Postat av: youngstars

Publicerad 2010-01-07 21:54:10

Okejdå. ska vara med i din tävling :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela