-

:D Idag!

Publicerad 2010-01-21 18:06:09 i Skoldagar (7:an)

Hej!
Nu är det bara spanska läxa som gäller sedan kommer det upp bilder från idag o massa sånt :D + måste också (i morgon) skicka in Onstasidrotts bilderna :D jag har foto som onstasidrott (ta kort mm) Men ja det kommer en. Oj nu ringer det! Men ja jag ska ordna med läxan sedan ska jag blogga....
Här kommer bilder på saker jag vill beställa innan det blir 2011 :D Haha!
Nån av dom här tröjorna :
Den här första finns på linne med, Det coola med dom här tröjorna, linnena mm är att det är en bloggare som har ritat bilderna själv :D önska att man själv var så bra :D
Och massa nagel saker asså saker man sätter på mm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela