-

Dubai!

Publicerad 2010-01-01 23:02:59 i Dubai 2010

Hej Hej!

Jag råkade skriva fel förut jag ska åka till stockholm i morgon kl 11.00, Så jag har ordnat en ny kategori som det står Dubai 2010 :D  så nu drar vi snart i väg först ska vi till stockholm i två dagar eller så men det blir en rolig sak. kl är nu 22.59 och jag ska äta sedan lägga mig. Sagan börjar ju nu......
men först vill jag bara säga!
om jag inte bloggar så kan det bero på två saker eller tre.
1.får inte till internät på datorn
2. ja orkar inte den dan
3. det är för sent
och jag kanske bara bloggar på kvällarna kanske

Det var en gång.....

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-01-01 23:41:25

Fråga gärna något i min frågestund!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela