-

Framme!

Publicerad 2010-01-02 18:19:30 i Dubai 2010

Hej hallå!

Nu är jag i stockholm och har redan landat ätit och så. Jag kan berätta om dagen.
Vaknade kl 9 eller 10. badade och åt frukost och som ni ser så gjorde jag oxå ett blogg innlägg :D :D sedan kom taxin och det var en jätte stor taxi ni vet i alla fall vi åkten till flyggplatsen och "åt" eller fikade macka och kaka. Jag fick lägga på fingret sådär vid inchekningen. sedan åkte vi till stockholm. det tog ca en timme eller något.
sedan var vi i arlanda :D och så gjorde vi det man bruka gör, hämnta väskor mm sedan så träffa vi farfar och farmor och johanna och perra. sedan gick jag och jonathan runt lite till 15.25 och då satte vi oss och då så var jonathan helt övertygad om att tjejen som satt på en stol var kissie så han gick och filma henne för att visa att det var hon, han låsades att han prata i telefon och sedan när hon la sig och sov så tog han kort. galen som han är så var det typ inte hon var inte säker men typ inte så han raderade filmen och allt förutom en bild i fall det vad hon haha. sedan så åkte vi till Erik och Karin där vi skulle bo och ja nu är jag här haha :D
Tänkte göra ett inlägg med nyårsbilderna kanske senare :D
Planet vi åkte med :D
Snart i palnet
Jag gjorde inte det haha :D
Sverige! :D
Sedan landade vi ju på arlanda och såhär såg det ut när vi var där på ett ställe:
Älskar den här bilden <3
Färger :D
:D


Sagan fortsätter....

Kommentarer

Postat av: tessan =)

Publicerad 2010-01-02 18:20:07

inget sj :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-02 19:15:02

Hej jag gillar verkligen din blogg :)

Har kikat igenom den och du värkar ha mycket för dig ^^

Jag driver en skvaller blogg, jag har en ny sida osv så har inte hunnit fått så många besökare, har du några tips på vad jag ska göra? :)

kika gärn in www.fakeornot.blogg.se :)

Och Gott nytt år :D

Postat av: Hannes Mauritzson

Publicerad 2010-01-02 20:21:42

Vad har du hittat på idag? :)

Har du haft bra väder idag?



Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-02 21:47:03

JA DET MÅSTE DE VERKLIGEN! (: de är juh så sööta tsm <3 :) Kan knappt vänta ;) Kram <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela