-

Gårdagen

Publicerad 2010-01-09 07:41:16 i Dubai 2010

Japp nu är det om gårdagen, vi kom hem kl 12.45 typ så vi var lite trötta :D
Som sakt var vi på vattenland igår och det var super kul, det fanns en lång banna med ringar som jag åkte med mamma och Johanna och det var jätte kul. en gång när jag upp en bit i bannan så sa han som stod där " Hello again" Haha och något annat som fast på engelska morgon, middag och kväll något sånt :D
och det fanns typ 10 eller 20 personer som gick runt med en kamera så näär man skulle åka en banna eller ruselkana som det heter så tog dom kort innan Haha! jag hade 5 st på armen (armband fick man) sedan på slutet när man skulle gå hem´så kunde man häämnta ut dom fast det kosta ju :( vi köpte ingen :( men efter det gick vi till en marknad och jag köpte en hänna vet ej hur det stavas men hänna målning. ska lägga upp bilder på det ikväll.

fast nu ärv den brun, det svarta skulle man tvätta bort efter två timmar men helst mer. jag sov i det och rörde mig inte haha!

ska ner till stranden nu :D

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-01-09 14:20:11

Härligt! Längtar efter att vi ska gå på bio :) <3

Postat av: -Jennifer-youngstars-ägaren-

Publicerad 2010-01-09 20:17:27

ååh va coolt :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela