-

Hej igen!

Publicerad 2010-01-26 16:58:51 i Skoldagar (7:an)

Chacha!

Japp idag har vi haft gympa och det var sådär, för det var slalom och jag tänkte åka snowbord men det blev inte så, så halva eller mindre än halva ville jag jag bara åka snowbord men när jag börja ta kort :D blev att bra, Såklart! Men när eller idag skickade jag mina onsdasidrotts bilder och Jag vill inte ta dom bästa ni vill inte veta varför, när jag skulle försöka berätta för mamma skratta hon. men det är bara den här gången nästa gång ska jag ta dom bästa :D *Lovar* men ja... Jag vet inte vad jag ska gör nu,,, oj jo det vet ja ju efter middagen ska jag göra mina två svenska läxor det är några ord man ska stava, och *Huset* (det är när vi skriver om några som bor i ett huset och spnt) men jag ska bara rita hur huset ser ut :D

jag tänkte lägga upp bilder från gympan och sån men asså jag vet inte om jag hinner idag eftersom jag har läxa men jag kan berätta en hemsk sak som hände idag på So!

Jo jag och Nina tyckte det pratades för mycket när vi skulle läsa (Björn var sjuk, vi fick ha Petter) en text, efter ett tag kom Abbe och några andra killar i klassen ut ur klassrummet och Abbe blödde på hacken, jag trodde han blödde näsblod men sedan så sluta det inte blöda och alla hämnta typ papper och sprang och hämnta petter (han kom och kolla till oss då och då) sedan så fick vi reda på att Abbe typ hade ramlat eller något på en stol i vårat klassrum och sedan slått i ni vet under hackan och lite åt höger på benet där. så det blev ett jack så han fick åka till akutten med sin pappa och sy tror vi. Japp sedan var det blod fläckar överallt och en stor mitt i klassrummet :(

men ja vi ses :D
Pressbild - Riksgränsen - Skidor

Kommentarer

Postat av: livsstilar.se

Publicerad 2010-01-27 02:27:37

« livsstilar.se är en blogg-tävlingar skapare du kan vinna 5 500kr presentkort hos kicks, nya ipod nano 5g 8gb silver, 3 1000 kr presentkort hos nelly.se

över 10 nya tävlingar varje vecka

----------------------------

öppnings erbjudande:

skriv om oss på din blogg du får en länk med bild på vår hemmsida i ett år och få telenor kontant kort inkl 400 kr att ringa för

Postat av: Z

Publicerad 2010-01-27 17:08:12

kan du åka snowboard?

Postat av: Nina

Publicerad 2010-01-27 18:01:35

Hade du bråttom då du skrev? xD

Postat av: Z

Publicerad 2010-01-27 20:41:24

nej. coolt att du kan det

Postat av: Leia ♥

Publicerad 2010-01-27 21:15:36

Tycker du inte om att se på sånt??

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela