-

Hemma!

Publicerad 2010-01-11 18:54:51 i Dubai 2010

Chacha!
Nu har
jag kommit hem och jag kan säga att planet (hem från dubai)
var ass läskigt :S först typ skakade det hela tiden och allt jag blev jätte rädd :S och gud vad hemskt
det var hatar alla typ flygbolag som inte är SAS :S
I alla fall är vi hemma nu hela Haha! det var inte så jätte
kallt när vi landade, men vill ändå inte på skolan och sånt i morgon. Har också två läxor (engelska och bild) som ska göras men det är lätt :D och något matte sak. I alla fall
så kommer det upp bilder från dom sista kvällarna :D
och nästa vecka eller nu på lördag drar vi och åker slalom :D ska satsa på snowbord :D
Innan jag lägger mig ska jag också se två filmer tror
jag i alla fall en :D men men bilder kommer :D......
Jo och miley cyrus tävlingen slutar i morgon :S vem
vinner? vad kommer hända? aah vem blir det glada? det får ni se i morgon :D
LOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela