-

I morgon åker vi till Dubai :D jippi

Publicerad 2010-01-04 18:12:19 i Dubai 2010

Idag...!

Har jag varit på stan efter frukost och då så åkte vi till ett annat shoppingcenter och jag köpte en ny ring :D vi åt där och efter det så hämta vi passen, och hon sa: har ni fått papper om att passen har kommit vi bara nej vi blev lovade att dom skulle vara klara. hon gick och kolla men hon hitta dom inte och sedan kolla hon i den tredje lådan och där låg dom, vi höll på att dö innan vi fick dom. spelar spel med mamma nu och nu ska hon laga mat. I morgon så börjar skola för vissa hahaha som tur inte för mig :D

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2010-01-04 20:13:51

Inte för mig heller:D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela