-

Kl är 06:06 för er men för mig är den 09:06

Publicerad 2010-01-06 06:10:14 i Dubai 2010

Aaah hej!

Gud vad kul det är att äntligen vara här jippi, Jag har vaknat före alla för jag ville vara vaknen först så efter detta inlägg tror jag att jag väcker dom :D som jag sa igår så gick allt bra och nu kommer det bilder från gårdagen :D :D
Först efter vi blev ditt sjusade så åt vi på MC

Haha Lovisa fick välja

Haha Lovisa som tog :D och ser ni ringen :) det var den första jag köpte :) har den andra på den andra handen :D

Sedan hämnta vi ut våra väskor som hade legat i ett skåp :D

(Aaah jag ska krama sönder dig Lovisa :D Haha!)
sedan gick vi på mitt favoritställe på arlanda :D färgrummetsaken :D kolla in :D :D

och viste ni om man fortsätter så blir det andra färger dom blå, lila och sånt :D :D

Haha! :D
sedan vänta vi på palnet och den kom snabbt :D

Tog kort medan vi vänta :D

Sedan satt vi oss på planet och jag läste om dubai en snabbis :D
bara en snabb sak nu det blir inga många bilder för min data är lite seg att ladda upp bilder här :D
lite plan bilder



Jag tog kort HAHA! på planets toa haha!
Sedan så hade vi det mysigt vi landade och sånt man gör och fick stå i en assss lång kö som gick fort, och
araberna som satt och kolla passen var så himla seriösa och sedan var det en dörr in som lovisa råka trycka in så en av araberna fick på sig den så här som en knuff på armen, och typ 10 sekunder senare börja båda skratta, Haha! från att vara jätte seriös till att båda skrattar Haha! sedan var det oxå en jätte snäll taxi chafför vi åkte med :D som berätta jätte mycket om Dubai :D sedan kom vi till hotellet som man inte kan klagga på det är 3 badrum ett tv rum med plat tv som inte kommer bli använd typ och två sovrum och min och jonathans säng är jätte breda som en dubbelsäng . sedan har vi ett matbord och två soffor. Haha! ett av badrummen använder vi inte så där ligger snäckorna som vi hittade igår kväll :D
(stavning på allt)
ska väcka dom andra nu haha :D kommer säkert upp strand bilder sen :D Ses :D :D :D

Till miley cyrus deltagarna:
tävlingen går fortfarande.
Och tusen tack för alla kommentarer ni deltagare har gjort, det står så här nu:

mileycyrus bloggen: 6 kommentarer
Selenadmi bloggen: 27 kommentarer
mileyraycyrus bloggen: 2 kommetarer

Tävlingen håller på ända tills jag kommer hem och två dagar till tror jag.

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2010-01-06 13:06:41

Haha såg det i din lilla tävling, haha det var roligt att läsa alla stod typ hej xD haha det var kul:P Hoppas det kommer flera xD Ha så roligt i Dubai, här är det 25 minus-.- xD <33333

Postat av: <3

Publicerad 2010-01-06 14:38:06

selenadmi?? du menar seldemi

Postat av: youngstars

Publicerad 2010-01-07 22:00:55

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaveeeeensjuk det är va jag är. där sitter du i värmen medans jag sitter i 15- grader!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela