-

Lördas!

Publicerad 2010-01-24 20:42:00 i Skoldagar (7:an)

Hej igår var vi på cafe  efter vi hade vart och köpt nya pjäxor och nya skridskor och ny slalom hjälp och inget mer Haha tror jag :D
När vi provar eller jag då!?!
Sedan for vi och fika :D
Bild på Jonathan :D
Hade lite tråkigt medans jag vänta på maten så ja jag tog några bilder ;D
sedan åkte vi skridskor :D
när vi kom hem (kl 20:00 inte när vi kom hem kom hem men ja ja)
Och vi fick ny spolad is :D
Kolla in isen :D och vad duktig lovan är :D
Jag och Jonte
massa roliga bilder finns det men jag måste plugga lite till nu på matten :D ses

Kommentarer

Postat av: sannie

Publicerad 2010-01-25 11:06:40

länge sen jag åkte skridskor :)

Postat av: Z

Publicerad 2010-01-25 19:33:46

kul med skridskor:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela